Home

22.9.2012 / 2 Comments

Relax

Hei kaikki ♥

Mulla ei oo teille nyt hirveesti oikein kerrottavaa... Tänään oli taksvärkkipäivä (=maksullinen vapaapäivä mulle :D ). Noei, kyllä mä autoin kotona tekemään ruokaa ja siivoomaan.
Nyt tässä illalla siivoilin mun vaatekaapin perusteellisesti, löyty joitain vaatteita mitkä oon viimeks nähny ehkä viime talvena :D Mut nyt pääseeki sitte käyttelemään niitä piiiitkästä aikaa.
Mulle tuli kans ihan välttämätön pakko päästä rentoutumaan, joten tein itelleni kosteuttavan kaakaokasvonaamion, laitoin poreammeen kuoseihin ja menin sinne pötköttämään puoleks tunniks. Oli muuten tosi ihanaa ja rentouttavaa ♥ Tossa vähäsen kuvia:






hih tuli pikkusen joulutunnelmaa noista kynttilöistä jo syyskuussa :>

Huomenna mun pitäs yrittää saada kasvikansio valmiiks, koska palautuspäivä lähestyy niinkun maailmanloppu... ja oon vasta puoliks valmiina D: No, huomenna tsemppaan nii kyllä mä sen saan ajoissa valmiiks!
Pitäkää kiva lauantai-ilta, ja pitäkää huomenna vielä hyvää vapaa päivää, että jaksatte sitten taas ahertaa viikon :)

♥:petra
Related Posts

2 kommenttia:

  1. JOO POREAMME! reiluako?:OOO

    VastaaPoista
  2. hahah en ees käytä sitä mitenkää paljon eli se on mulle silleen aika turhake :P

    VastaaPoista

Latest Posts

Labels

lifestyle muoti oma tyyli oma elämä asu happy kauneus shoppailu lookbook meikit photo a day special fiilistely video throwback matkustelu ruoka valokuvaus weekend ajatuksia inspiration summer deep talk photography yhteistyö editorial thoughts hiukset hyvinvointi puheenaiheet kuukauden suosikit musiikki opiskelu DIY kengät monthly favorites my day polyvore sisustus sponsoroitu tutorialit vinkit haaste indiedays blog awards katumuoti kaupallinen yhteistyö kello kynnet kysymyspostaus mallikoulu pariisi personal sneak peek Daniel Wellington Nike air max aamiainen aamupala alekoodi beautiful friday co-creation hampaidenvalkaisu ice watch ideal of sweden inspirationday instagram instrumentarium juhlat kenya kesä koti kuulumisia opinnäytetyö ostokset party ripari safari silmälasit streetstyle syksy treeni trendit tyyli uusi vuosi 2017 2019 2020 Happy Joe IBA Michael Kors acne studios baker bag arki aurinkolasit avokadopasta blogi chiapudding chiapuuro contour kit diesel elokuvat finlayson furla metropolis hampaiden valkaisukynä helsinki ihonhoito indiedays jeffrey campbell joutsen jättineule kevät kielimatka link your blog linkkaa blogisi linkkaa instagram linkkaa youtube makia mango maybeauty metropolia motivaatio naked 3 naked basics oma aika parhaat elokuvat patent leather tote pepsodent white now puhelin puhelinkuoret q&a resepti santorini sarjat smoothie bowl snapshots spotify swiss clinic syksymeikki syyskuu tanssi tekstiiliteollisuus timanttiset.fi trendwalk trenssitakki tutorial unedited urban decay uudistuksia vaihto vaihto-opiskelu varjostus vastuullisuus vegaani viaplay what's in my bag

Instagram @petra_koo