6.10.2012 | 18:19

Diamonds

Heissaan ♥

Tähän ihan alkuun näitä ostoksia, minkä ansiosta oon nyt PA....

jep, shoppailen miesten puolella. Jack&Jones 12.95

 Gina tricot-Silvia Jeans 19.95


XD revetkää mun tuumakoolle

Tänään oli tosi tehokkaat ja rankat treenit, kaikki oli ihan hiessä ja hapoilla :D Hyvä vaan, kuluttaa tehokkaasti! Reenien jälkeen olin puolisen tuntia keskustassa Meten kanssa, kierreltiin kaupoissa ettimässä Meten äitille synttärilahjaa. Ostin sillon samalla siis ton harmaan pipon (: Noi farkut kävin ostamassa eilen illalla.
Ihan äsken kävin vielä ulkona Masan kanssa ottamassa vähän syksysempiä kuvia, kiitokset siis Masalle!♥













♥:petra

13 kommenttia:

  1. Kolmas viimenen kuva on tosi ihana!

    VastaaPoista
  2. Ihastuin heti sun blogiin! ja sait uuden lukian (:! Mistä noi sun kengät on? // täs on mun blogin osote jos halut käydä kurkkaa http://xoxo-ellenslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. voi ihanaa ♥ tervetuloa lukemaan! oon ostanu noi pietarista, jostaki randomista kenkäkaupasta ja niide merkki on joku oskar j. nero (: ja minäpä kurkkaan!

    VastaaPoista
  4. oi miten ihania kuvia! :) ja tosi kivat vaatteet! <3

    VastaaPoista
  5. Oikeen kivoja kuvia8)♥ -anonyymi masa;)

    VastaaPoista
  6. XD kiitoksia vaan kuvaajalle ;)♥ terv. anonyymi petu;)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä