24.1.2013 | 17:07

Cookies can be dangerous

Tänään tuli todistettua, että vaikka menin olevinaan 'vain ostamaan IKEAsta keksipaketin', en voinut vastustaa kiusausta astua Matkuksen kutsuvista ovista sisään. Kierot jalkani johdattivat mut Ginan ovesta sisään, kun silmäni näkivät ale-lappuja joka paikassa. Ei siinä, oon kyllä löytöihini tyytyväinen vaikkei pitänyt edes ostaa mitään :--D

Kaulakoru GT- 12.95 1.50 euroa

Urheilushortsit GT- 9.95 3 euroa

Käsikoruhärpäke GT- 19.95 1.50 euroa


♥:petra

9 kommenttia:

  1. herrajumala mite oot noi laiha??:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD lol en oo laiha :--D omasta mielestä oon ihan sellanen normaali :) mutta kunhan pitää kuntoa yllä ja treenaa säännöllisesti niin kivasti pyssyy kiinteenä :)

      Poista
  2. Ihania nuo korut:) ja tollasii shortsei kaipaisin ja vieläpä 3e! Taidanpa raahautua huomenna GT ja katella jos löytäisin itelleni jotakin, vaikka oonki shoppailu lakossa:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!! Kannattaa ehottomasti :) Mäkin olin shoppailulakossa tähän päivään asti :--D kestin jopa puoltoista viikkoo... hyvä minä :)

      Poista
  3. Löydät aina kaikkee ihanaa aleista c:! Mäkin kyllä tarviisin uusia urheiluvaatteita..vois ginaan raahautua tässä lähiaikoina :D

    VastaaPoista
  4. toista laihaks kuttuminen voi loukata jotakin ihan yhtä paljon ku lihavaksi jotakin toista kuttuminen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SAMAA MIELTÄ. no ei en mä pahota mieltäni tosta mut mä en ees yritä olla laiha, pyrin ennemminkin näyttää hyväkuntoiselta kuin langanlaihalta :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä