Home

5.1.2013 / 5 Comments

Mission impossible

Joo, mulle on näitä haasteita satanu niin paljon, että pakko mun on ehkä yks totetuttaa. Tämän kerran. Mut varautukaa et tää jää viimeseks tän tyyliseks haasteeks koska en oikeesti jaksa tehä tätä enempää kuin kerran. Tän haasteen siis sain Pipsalta :)

11 faktaa itsestäni

1. Oon pessimisti, vaikka sitä ei välttämättä päällepäin huomaa ku nauran nii paljon
2.Oon myös tosi ujo ihmisenä, mun on vaikee tutustua ihmisiin. Varsinki omanikäsiin. Paremmin tuun toimeen yleensä muutamia vuosia vanhempien kanssa
3. Muoti ja pukeutuminen on mun suuri intohimo ja olkapää jolle itkeä, eli puran kaiken mun pahan olon siihen että panostan pukeutumiseen
4. Mun tyyli on lyhyesti sanottuna sellanen, mikä miellyttää _mun_ silmää. Muiden mielipiteistä en välitä ja inhoon massaa
5. Musiikkia kuuntelen yleensä n. 4 tuntia päivässä. Suosikkimusaa on Coldplay, Taylor Swift, Bruno Mars ja sit kaikki electro house jumputusmusa +kaikki mahollinen tosi randomi musa :--D
6. Oon koukussa mun kuvien kääntämiseen, mitä ei ainakaan huomaa mun blogista...:D
7. Musta sarkasmi on siisti juttu, koska voi sanoo mitä tahansa niiden ihmisten keskuudessa ketkä ei tajua sarkastisia sanomia heidän tajuamattaan mikä on totta ja mikä ei
8. Musta saa kuulemma yleensä sellasen ensivaikutelman että oon tosi masentavan oloinen ja näytän aina ankeelta ja surulliselta, mut todellisuudessa hymyilen ja nauran kyllä aika paljon ainaki omasta mielestä.
9. Tätä blogia oon kirjottanut kohta vuoden, ja voin sanoo sen että tää on ollu tähän mennessä mua muuttanut asia. Meinaan oon saanut tosi paljon motivaatioo ja rohkeutta sekä itsevarmuutta tän myötä. Iso kiitos kuuluu myös mun lukijoille ja kaikille ketkä on antanu palautetta mun postauksista. ♥
10. Oon ehkä maailman materialistisin ihminen. Mä annan hirveesti arvostusta ja arvoo mun tavaroille ja rahalle :D sairasta.
11. Rakastan photoshootteja, varsinkin jos on sellanen kuvaaja kuka tuntee sut hyvin ja osaa kattoo sun kanssa sen parhaan kuvan. Parasta on se onnistumisen tunne kun tajuut et sulla on nin paljon hyviä kuvia itestäs että et osaa päättää mitä lähet muokkaamaan :--D 

Pipsan keksimät kysymykset:

1. Oletko kaveripiirissäsi se joka kerää kaiken huomion vai tuletko massan mukana? 
-Luonteeltani oon se massan mukana tuleva, mutta tyyliltäni oon tosi erottuvainen omasta mielestäni. :)

2. Onko sulla joku oma tyylisuunta? 
-No vaikee on sanoo yhtä tiettyä tyylisuuntaa... ehkä sellanen tyttömäinen on mun tyylin avainsana :)

3. Mitä vihaat muissa ihmisissä?
-Pinnallisuutta, esittämistä ja valehtelua. Rasismi on kans tosi perseestä

4. Mitä juhlapyhä perinteitä sulla tai sun perheellä on?
-Iha basic et juhannuksena mennää mökille polttaa kokkoo ja saunomaa, jouluna tehään kinkkua ja saunotaan :D

5. Luotatko ihmisiin? Oletko avoin?
-Joskus luotan liikaakin ihmisiin, ei pitäis. Oon melko avoin kumminki tän bloggaamisen kautta.

6. Oliko sulla joku haaveammatti pienenä? Mikä? Tai onko tullut nyt joku haave minkä voisit ajatella olevan sun ammattis?
-No pienenä halusin olla eläinlääkäri, mut nyt mua kiinnostais joku psykologinen ammatti

7.  Oletko kokenut väkivaltaa? Henkistä/fyysistä? Voit myös kertoa enemmän siitä jos haluat.
-En oo kokenut, paitsi et ala-asteella joskus mua syrjittiin ja mua on haukuttu sen takia et oon puoliks venäläinen.

8. Oletko ollut kiusaaja tai kiusattu? Miten se on muuttanut sua tai vaikuttanut suhun?
-No just tossa ylempänä se , miten oon tullut hieman kiusatuks, en oo ite kiusaaja mut sehän nykyään luokitellaan kiusaamiseks jos nauraa sen oikeen kiusaajan jutuille? Ei se oo mua muuttanut, kaikkihan me ollaan vähän kiusaajia ku oikein mietitään.

9. Oletko:  Säästeliäs? Keräilijä? Omatoiminen? Avulias? Sosiaalinen?
-Säästeliäs, vaatteiden ja muutenki omaisuuden keräilijä, omatoiminen ja avulias oon kyllä, mut tota sosiaalisuutta voisin parantaa :D

10. Miksi ja milloin aloiti bloggauksen? Kerro myös vähän oman blogisi sisällöstä.
- Alotin melkein tasan vuosi sitten tän blogin kirjottamisen, ihan huvikseni ku muutama kaveri suositteli tätä kivana harrastuksena. Mun blogi kertoo lähinnä mun omasta elämästä ja tyylistäni :)

11. Urheiletko?
-Joo, päivittäin :)


Sitten vielä nää mun kysymykset seuraaville haasteen tekijöille:

1. Mikä on sun suosikkikauppa? Voi siis olla vaate-, koru,- ruoka yms :D

2.  Tykkäätkö laittautua?

3. Mikä sai sut innostumaan kirjottaa blogia? 

4.Mitkä on sulle niitä elämän arvokkaimpia asioita?

5.Millanen on musiikkimakusi?

6.Ootko urheilullinen vai sohvaperuna?

7. Kummin mielummin; Sinkku vai varattu?

8. Tuutko paremmin toimeen omanikäistesi vai eri ikäisten kanssa?

9. Mikä tekee susta persoonallisen?

10. Tykkäätkö sisustaa?

11. Ootko hyvä koulussa?


HAASTAN:


♥:petra

Related Posts

5 kommenttia:

  1. En lähes koskaan toteuta haasteita,mutta mä teen kans VAAN TÄN KERRAN POIKKEUKSEN :D kiitos haasteesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehhee mullaki tää oli poikkeustapaus :--D

      Poista
  2. tossa lueskelin sun vanhoja tekstejä täältä blogista ja huomasin ,että oot kehittyny ihan sikana jokaisell bloggauksen saralla! esim kuvat on 1000000 kertaa parempii ja teksi ei oo enää semmosta teinihymiö-raiskaus tekstii vaa laadukasta luottevaa:) KIITOS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis enhä mä ees tän blogin alussa omistanu kameraa ku puhelimella kuvasin kaiken :D +joo hävettää iha kauheesti ne ihan ekat postaukset ku se kirjotusasu oli sellasta 'omggg<33<33<3<3<3 ihqqq megalol äksdee XDXDXDXDXDX :33333' :D huhhuh onneks en kirjota tolleen enää

      Poista

Latest Posts

Labels

lifestyle muoti oma tyyli oma elämä asu happy kauneus shoppailu lookbook meikit photo a day special fiilistely video throwback matkustelu ruoka valokuvaus weekend ajatuksia inspiration summer deep talk photography yhteistyö editorial thoughts hiukset hyvinvointi puheenaiheet kuukauden suosikit musiikki opiskelu DIY kengät monthly favorites my day polyvore sisustus sponsoroitu tutorialit vinkit haaste indiedays blog awards katumuoti kaupallinen yhteistyö kello kynnet kysymyspostaus mallikoulu pariisi personal sneak peek Daniel Wellington Nike air max aamiainen aamupala alekoodi beautiful friday co-creation hampaidenvalkaisu ice watch ideal of sweden inspirationday instagram instrumentarium juhlat kenya kesä koti kuulumisia opinnäytetyö ostokset party ripari safari silmälasit streetstyle syksy treeni trendit tyyli uusi vuosi 2017 2019 2020 Happy Joe IBA Michael Kors acne studios baker bag arki aurinkolasit avokadopasta blogi chiapudding chiapuuro contour kit diesel elokuvat finlayson furla metropolis hampaiden valkaisukynä helsinki ihonhoito indiedays jeffrey campbell joutsen jättineule kevät kielimatka link your blog linkkaa blogisi linkkaa instagram linkkaa youtube makia mango maybeauty metropolia motivaatio naked 3 naked basics oma aika parhaat elokuvat patent leather tote pepsodent white now puhelin puhelinkuoret q&a resepti santorini sarjat smoothie bowl snapshots spotify swiss clinic syksymeikki syyskuu tanssi tekstiiliteollisuus timanttiset.fi trendwalk trenssitakki tutorial unedited urban decay uudistuksia vaihto vaihto-opiskelu varjostus vastuullisuus vegaani viaplay what's in my bag

Instagram @petra_koo