5.4.2013 | 20:49

Instagram1

Äksdee inspiraation puutoksessa turvaudun tähän älypuhelimen tuomaan pelastukseen eli instagramiin! Tässä siis muutamat kuvat viimekuulta(/ajalta kun oon iPhonen omistanut).

1. mä ja pupu  2. mä ja sannapupu  3. giggurat  4. mä ja arskat   Untitled
1. galaxykuoret  2. mä ja oranssit huulet  3. mun terveysaamupala  4. hiukset ja puolinaamaaUntitled
1. kaikki kuoret  2. innokas riparitapaamiseen lähtijä666  3. uudet korut  4. uus peplumpaitaUntitled
1. kemiaa ja kipeänä meikittä  2. jalat+conssikausi avattu  3. karkkia  4. pääsiäinen ja mä jälleen meikittäUntitled
1. aprillia!  2.  RUOKAAAA  3. asu  4. om(en)anaamaUntitled

Follow me on instagram: petra_koo ♥

4 kommenttia:

  1. Aina ku selaan toisten instapostauksia tuun superkateelliseks, HALUAN INSTAN!
    mut ootpas kaunis ja kivoja kuvia :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD haha joo sama oli mullakin ennenkun hankin ton uuden puhlun :P ja kiitos:)!

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä