3.4.2013 | 17:09

Spring fav



Onerepublic - If I Lose Myself

Ah mulla on ollut ihanan rento viikko (tai siis kaks päivää), koska ei oo yhtäkään koetta! Kerrankin näin, että on tylsää kuin että koko ajan olisi johonkin kiire :) Tässä koulun jälkeen auringon paistaessa ajattelin, että teempä tällä kertaa postausta mun omista suosikkikevätvaatteista! Tässä siis mun muutama lempparijuttu, mitä varsinkin nyt keväällä käytän/tulen käyttämään DSC02689 DSC02699 DSC02703
Cubus/Monki/AsosDSC02704 DSC02706
H&M/DIY/BikBok/H&M/Jennyfer
DSC02711
Tulipas huonon laatunen tästä kuvasta ;o mutta siis lemppari iPhonen kuoret 
enmuista/Gadgetsdealer/Glitter/Gadgetsdealer

Onko teillä tiettyjä suosikkeja kevääksi? :)

12 kommenttia:

  1. tosi ihania! :3 ei mulla muita suosikkeja ole kuin tää mun sähkönsininen pitsipaita (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:3 sinänsä ihan hyväkin ettei oo vaan paria tiettyä suosikkia koska sit kaikki vaatteet on saman arvosia :)

      Poista
  2. nahkatakki on lemppari:)
    + ihania kuoria:3

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus:3! Mun suosikkeja on kaapista aurinkolasit ja vaaleansininen pitsipaita sekä m ''huppari''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:3 jee sullakin on sit monta lempparii!:)

      Poista
  4. Ihania noi galaxy kuvioiset legginssit ja toi kuori! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos mä oon ihan hurahtanut galaxiprinttiin <3

      Poista
  5. Sulla on niin ihania vaatteita! Haluun noi kaikki! ;)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä