8.6.2013 | 10:08

And we will never be alone again

Teki mieli nyt tulla julkaisemaan muutamat kuvat mun eiliseltä metsässä lounaamis-reissulta :-D Onko säälittävämpää näkyä kuin minä yksin metsässä kameran, jalustan ja kaukolaukaisimen kanssa? Joskus ois ihan hauska tietää, mitä kaikki ohikulkevat oikein miettii aina kun ne mut siellä metsässä näkee rämpimässä... Kyllä mä ainakin ihmettelisin hirveesti jos olisin ulkoiluttamassa koiraa tai muuten vaan lenkillä et "mikä ihmeen hihhuli tuolla metsässä on?" IDGAF about haters joten toivottavasti tykkäätte näistä! :)
Pee äs! Kuunnelkaa noita biisejä mitä linkkailin tonne väleihin. Suurimmaks osaks noi on vaan jotain "muistoja herättäviä" ja kaikkiaan vaan yks taitaa olla vähän nykyaikasiempi :--D
DSC05868 DSC05822 DSC05800 DSC05896 DSC05847 DSC05907

14 kommenttia:

  1. tosi kivoja kuvia ja sun kamerassa on sairaan hyvä laatu!:)

    VastaaPoista
  2. tosi kiva blogi! liityin (:

    http://myhead-isananimal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oot iha superkaunis ja sul on ihania kuvia ja hiukset on täydelliset<3! ootko 98?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirveesti <3 oon mä :)

      Poista
  4. Ihan huippu siistejä kuvia, wau!:)♥

    VastaaPoista
  5. Sinulla on todella kiva blogi:) liityin lukijaksi:)
    http://sannacecilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ää ihanat kengät!!! wanttt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha iha perus conssitha noi mutta kiitoos mäki tykkään :--)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä