15.11.2013 | 23:38

Polyvore love

Tuntuu, että nykyisin kaikilla bloggaajilla on vähintään yksi tän tapainen Polyvore-hypetys postaus. Noh, enhän mäkään voi välttää tän tekemistä! :D Oon nyt ihan koukussa keräilemään yhden tai parin ihanan vaatteen ympärille asukokonaisuuksia, kun tuolla Polyvoressa se on niin helppoa! Musta on myös hauska keksiä nimiä tekemilleni kollaaseille! Mua voi kyseisellä sivustolla seurailla TÄSTÄ.
Tässäpä muutamat mun henkilökohtaiset suosikit mun tekemistä kollaaseista :-) Mitä ite tykkäätte Polyvoresta? Entä näistä asuista?
Born to be wild


Sweater Weather


I ❤ Coke


Tomboy look


Believe in PINK


Sweet as sugar


6 kommenttia:

  1. Ihania kaikki!
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oi toi eka asu on ihana :) ♥ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :-) se on kans mun lemppareita!

      Poista
  3. Tosi kivoja nämä yhdistelmät! Sulla on silmää tommosille vähän erilaisemmillekkin asukokonaisuuksille :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :) näitä on musta vaan niin ihanaa tehdä, tuntuu että nää on mulle sellasia "luovuudenpurkauksia" ja sitte vaan unelmoin että voisin omistaa ees osan noista vaatteista! :-D

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä