21.7.2015 | 22:00

WHAT'S UP?



 photo 1_zpsphvqoled.jpg


Heh, täällä taas! Hävettää myöntää että "kiireisen ja hektisen" elämän sijaan en oo tehnyt viimeaikoina oikeestaan mitään repäisevää mikä olis johtanut postailemattomuuteen, saati sitten postailuun... Oon itseasiassa vaan rakentanut palapeliä, nähnyt ystäviä, käynyt myymässä tavaroita puistokirppiksellä, sekä stressannut kaikkea lukioon liittyvää (kirjat, kurssimäärät, vanhojentanssit) turhan ajoissa. Itseasiassa nyt oon jo pääsemässä kaiken ton stressin yli; palapeli tuli tänään valmiiks, kävin ostamassa ekan jakson kirjat ja (tyttydydyyyyyy) ostin mekon vanhoihin! :D Hahah päätös siitä puvusta tuli kyllä ihan puun takaa, olin jo luonut visioita kaikenlaisista mekoista tietyissä väreissä ja malleissa, mutta päädyin ostamaan ihan päinvastaisen. Päivän opetus oli siis, että Se Oikea voi kävellä vastaan ihan odottamatta :) Soveltakoon kukin tuon opetuksen mihin elämänalueeseen vain!

En oo koskaan varmaan kirjoittanut yhtä randomia postausta kuin tää, mutta tähän aikaan illasta mulle iski vahva fiilis tulla purkamaan mun ajatuksia tekstiksi! Ajattelin että ehkä jonkun mielestä on viihdyttävää lukee mun sensuroimatonta ja vähän realistisempaa tekstiä kuin mun shoppailu-haulit ja matkapostaukset antaa ymmärtää...


 photo 2_zpsupn5djsw.jpg


//This post was all about those random thoughts  going on my mind right now and I don't really feel like translating all that :D In a nutshell; there hasn't been a lot happening in my life recently. All I've done is I finished my 1500-piece puzzle, bought school books for my first courses PLUS bought the dress for my prom (which is going to be in February 2016 but you can never be too early with it, can't you?) The dress I bought was the total opposite to all the dresses I had imagined for myself but the lesson of today was that The One can come to you very unexpectedly (in any life section) Wow I'm so deep I know right....... Okay yeah this is what I meant by randomness, maybe this is a good point to stop writing!


 photo 3_zps7fka1nbj.jpg

4 kommenttia:

  1. Omg tuo Ted Bakerin toppi on ihana! <3

    Vaihtelee kai vähän kaupunkikohtaisesti, mutta itse viime vuonna pääkaupunkiseudulla wanhat tanssineena tunsin ostavani puvun viime tipassa (elokuun alussa). :D Joten mielestäni et ole mitenkään epänormaalin ajoissa. Huomasin silloin mekkoa ostaessa, että Se Oikea voi todellakin löytyä todella yllättävistä paikoista. Itse en ollut suunnitellut mitenkään etukäteeen, koska 200 euron maksimibudjetilla ei netistä mitään katsella, mutta kaupassa myyjän tyrkyttämän mekon olisin halunnut tyrmätä välittömästi. Päätin kuitenkin olla myyjälle mieliksi, sovitin sitä ja voila, se oli juuri täydellinen! Kärttäisin kuvia mekostasi tänne jollen tajuaisi omasta kokemuksesta, että mekkoahan ei esitellä etukäteen. :D Tosin kun on kaikki pukukorut ja kampaukset, niin kyllä se todella erilaiselta näyttää kuin nyt pelkkänä "mekkona".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään siitä itekkin tosi paljon :)

      Ahahah ihana kuulla myös muiden kommentteja tosta kaikesta wanhoihin liittyvästä toilailusta! Oon elänyt siinä uskossa että oon ainoa friikki joka stressaa 7 kuukautta etukäteen kaikkea mahdollista tapahtumaan liittyvää mutta onneks en ookkaan ainoa. Hauska kuulla että sullakin kävi samalla tavalla ton puvun kanssa, meinaan mullakin puski se budjetti tosiaan vastaan niiden netistä katseltujen unelmien kohdalla, ja kun kävin kaupassa sovittelemassa mekkoja sovitin mun ostamaa mekkoa "säälistä" myyjää kohtaan kun olin käyttäytynyt vähän tylysti hänen ehdottamien vaihtoehtojen kohdalla... :D Loppupeleissä vaikea sanoa kumpi oli tyytyväisempi: myyjä joka sai puvusta kaupat vai minä joka selvisin koko mekkokriisistä tosi vähällä ja puku on tosi kaunis ja uniikki <3
      Oikeassa oot myös tossa että en aio mun mekkoo vielä esitellä sen suuremmin, joskus tansseja lähempänä ehkä joku pieni vilaus siitä voi näkyä täälläkin ;)

      Poista
  2. Mistä löysit mekon?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuopion Muoti Pia-nimisestä liikkeestä :-)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä