28.8.2018 / No comments

WHAT MAKES MY APARTMENT MY HOME

Yhteistyössä: Desenio

Helou kaikki!

Tänään puhutaan jostain, mikä on niin mulle kuin varmasti monelle teistäkin sydäntä lähellä: kodista. <3 Muutin ensimmäistä kertaa omilleni aika tarkalleen vuosi sitten, mistä lähtien oon toistellut sitä ah, niin ihanaa lausetta kuin "koti on ikuisuusprojekti." Esimerkiksi parvekekalusteiden hommaamisessa mulla kesti 8 kuukautta...

ffDSC07059

 Vaikka mun koti on tosi pieni, viihdyn täällä äärimmäisen hyvin. Oma koti onkin yksi niistä jutuista, joita tuun vaihdossa kaipaamaan Suomesta eniten. Mulle omassa rauhassa musiikin kuuntelu, kirjojen lukeminen, kirjoittaminen ja ideoiden kehittely on ihan kaikki kaikessa, enkä vaihtais tätä kovin kepein perustein mihinkään. Mun mielestä pari keskeisimmistä viihtyvyyteen vaikuttavista tekijöistä on ehdottomasti runsas luonnonvalo ja sisustuselementit. Asun kirjaimellisesti kuin akvaariossa, sillä mun kämpän seinäpinnoista suurin osa on lasista. Sen takia oon halunnut alusta asti pitää mun asunnon siistissä ja simppelissä kuosissa haha!

 Mitä tulee sisustukseen, rakastan vaaleaa ja simppeliä (kuten varmaan 98% muista skandinaaveista.) Kuitenkin tykkään myös tosi paljon yksityiskohdista, minkä takia erityisesti kukat, kirjat ja taide täydentää mun kodin tyhjiä kohtia. Sain valita Desenio-nimiseltä julistefirmalta yhteistyössä muutaman kauniin kuvan kehyksineen koristamaan mun kaljuja seiniä, ja pakko sanoa, että pohdin älyttömän pitkään näiden kuvien sijoittelua, väriteemaa ja kokoa. Loppupeleissä päädyin kuitenkin tällaiseen "rykelmään", ja kantavaksi väriteemaksi valikoituikin (yllättäen) mustavalkoinen vaaleanpunaisella kontrastilla. Mun muut kodintekstiilit on beigeä ja valkoharmaata, joten ajattelin ton hempeän hattarapinkin sopivan siihen ihan kivasti.

ff44240922421_2e319b91a4_o

Julisteet, jotka mun seinälle päätyivät ovat nimeltään Paris, Pink Dream, Flower Couture, Close Pink ja Butterfly. Rakastuin myös minimalistiseen piirrokseen nimeltä Naked Lines No1, jonka sijoitin pitkän pohdinnan jälkeen ainakin toistaiseksi ruokapöytäni päähän. Tosin voi olla, että se nousee vielä seinälle saakka. Tilasin kätsysti samasta osoitteesta valkoiset puukehykset kaikille kuville, ettei niitä olisi tarvinnut lähteä muualta metsästämään. Deseniolta löytyy myös kaikkia tarpeellisia tarvikkeita taulujen kiinnitykseen, joten kannattaa tsekata myös ne.

ffDSC07058

Ja mulla onkin teille ilouutisia! Näin syksyn kynnyksellä on ihanaa vähän uudistua (ainakin mun mielestä!!!) ja mikä oliskaan virkistävämpää, kuin tehdä pientä muutosta sisustukseen? Mä saan ilokseni jakaa mun seuraajille alennuskoodin Desenion verkkokauppaan! Koodilla “PETRAKOO” saat 25% alennusta julisteista* 28.-30.8. välillä, eli kannattaa olla nyt nopea ja hyödyntää tää tilaisuus!

*Ei koske kehyksiä tai handpicked-/collaboration-osioiden julisteita!

Mikä on sun lempisisustuselementti?
Related Posts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Latest Posts

Labels

lifestyle muoti oma tyyli oma elämä asu happy kauneus shoppailu lookbook meikit photo a day special fiilistely video throwback matkustelu ruoka valokuvaus weekend ajatuksia inspiration summer deep talk photography yhteistyö editorial thoughts hiukset hyvinvointi puheenaiheet kuukauden suosikit musiikki opiskelu DIY kengät monthly favorites my day polyvore sisustus sponsoroitu tutorialit vinkit haaste indiedays blog awards katumuoti kaupallinen yhteistyö kello kynnet kysymyspostaus mallikoulu pariisi personal sneak peek Daniel Wellington Nike air max aamiainen aamupala alekoodi beautiful friday co-creation hampaidenvalkaisu ice watch ideal of sweden inspirationday instagram instrumentarium juhlat kenya kesä koti kuulumisia opinnäytetyö ostokset party ripari safari silmälasit streetstyle syksy treeni trendit tyyli uusi vuosi 2017 2019 2020 Happy Joe IBA Michael Kors acne studios baker bag arki aurinkolasit avokadopasta blogi chiapudding chiapuuro contour kit diesel elokuvat finlayson furla metropolis hampaiden valkaisukynä helsinki ihonhoito indiedays jeffrey campbell joutsen jättineule kevät kielimatka link your blog linkkaa blogisi linkkaa instagram linkkaa youtube makia mango maybeauty metropolia motivaatio naked 3 naked basics oma aika parhaat elokuvat patent leather tote pepsodent white now puhelin puhelinkuoret q&a resepti santorini sarjat smoothie bowl snapshots spotify swiss clinic syksymeikki syyskuu tanssi tekstiiliteollisuus timanttiset.fi trendwalk trenssitakki tutorial unedited urban decay uudistuksia vaihto vaihto-opiskelu varjostus vastuullisuus vegaani viaplay what's in my bag

Instagram @petra_koo